Segítünk: +36 70 426 8841

Real Endurance Fuel, Not Sugar!

 Guaranteed Since 1987

garancia-pecset

Ikonok egyben

Energiafeltöltési tippek félmaraton, vagy maraton távra Rengeteg telefonhívást és e-mailt kapunk olyan futóktól, akik a legmegfelelőbb „feltöltési” módszert keresik egy fél-, vagy teljes maraton táv lefutásához. Bemutatunk pár javaslatot, amelyek hisszük, segíteni fognak megbecsülni a verseny előtti és közbeni energiafeltöltésedet és ezáltal a lehető legtöbbet tudod majd kihozni magadból, miközben a versenyt is jobban fogod élvezni. Nem kell attól tartanod, hogy futás közben elfogy az energiád, vagy emésztőrendszeri problémáid lesznek a gyengébb minőségű energizálóktól, vagy pont a megfelelő termékből nem a megfelelő mennyiséget viszed be. Valójában, a lehető legjobb formában találod majd magad ahhoz, hogy az egyéni csúcsoddal fejezhesd be…
Ezek az alapvető lépések, közelebb visznek az új egyéni csúcsodhoz Hammer tippek a csúcsteljesítményhez: Sportteljesítményünk javítása egy olyan cél, amelyre minden sportoló vágyik. Számos lépést tehetsz annak érdekében, hogy ezt elérd, de az egyik legfontosabb módja a látható és gyors eredménynek, az edzés utáni regeneráció. A Hammer Nutrition Recoverite, a ChromeMate, az Endurolytes, és az antioxidánsok, mint például a Super Antioxidant és az AO Booster tudományos alapon kerültek összeállításra, hogy maximalizálják az edzés utáni regenerációt. Olvass tovább, hogy többet tudj meg erről!
Tanuld meg: a cukros italokhoz való kötődés rossz szokás, cukorbetegséget idézhet elő…Függetlenül a testalkatodtól!
Alapvető szabály, hogy edzés közben az elvesztett tápanyagok nem több mint harmadát kell csupán pótolni!A Hammer Nutrition azt a mondást tartja szem előtt a közel 25 éves tapasztalattal a háta mögött, hogy a kevesebb több!