Real Endurance Fuel, Not Sugar!

 Guaranteed Since 1987

garancia-pecset

Ikonok egyben

A feltöltés és frissítés esetében is alkalmazd ezt a szabályt! A Hammer Nutrition már több, mint 25 éve támogatja a “kevesebb több” felfogást. A megfelelő feltöltés azt jelenti, hogy csak a kellő mennyiséget fogyaszd el, hogy a tested valóban azt tudja tenni, ami a sikerhez szükséges óráról órára. Ez a filozófia vezérli az összes ajánlásunkat a folyadék-, elektrolit-, kalóriabevitelre vonatkozóan. De vajon mi az ami miatt ennyire biztosak vagyunk a dolgunkban? Tudományos kutatások és több, mint 25 év profi sportolókkal való tapasztalat bizonyítja. Kövesd te is ezt a szemléletet, hogy kihozhasd magadból a maximumot mind a versenyek, mind az alapozás…
A só (nátrium-klorid) kétségtelenül nélkülözhetetlen a megfelelő üzemanyagfeltöltési terv összeállításakor, valamint az általános egészségi állapot karbantartásához is elengedhetetlen. Ám ebből kiindulva sajnos számos sportoló túlzásba viszi a sóbevitelt. Ez nem csupán helytelen, de egyenesen káros is. A legutóbb közzétett két kutatás (Vanderbilt University) is bizonyítja, hogy a mértéktelen sófogyasztás negatívan hat a sportolói teljesítményre és az egészségi állapotra is.
Azzal valószínűleg tisztában vagy, hogy a túlzott mértékű egyszerű szénhidrátok fogyasztása káros az egészségre. De vajon azt is tudtad, hogy ilyenkor csökken a fontos vitaminok és ásványianyagok felszívódásának mértéke? Pedig így van. Talán ez az a hatás, mely kevéssé ismert, és ami például csökkent immunrendszeri működést, a csontok gyengülését vagy diabéteszt okozhat.
John Kelly a legutóbbi, aki teljesítette az átlagember számára felfoghatatlan kihívást, a Barkley Maratont. Az amerikai John Kelly nem mondható átlagos terepfutónak. Olyan kihívásokat keres, melyek mások számára teljesíthetetlennek tűnhetnek. A majdnem 100%-os sikertelenségi mutatóval rendelkező versenyen 2017-ben egyedül ő teljesítette a távot, ezzel a verseny történetében ő a tizenötödik, akinek ez sikerült. De ki is ő valójában? Ismerd meg pár érdekes adaton keresztül:
Sok szó esett már arról, hogyan készülj fel, mikre kell odafigyelni az első triatlonversenyeden, de legalább olyan fontos foglalkozni a verseny utáni analízissel, hogy tanulhass a hibákból, változtass a felkészülésen, edzésmódszereken, ha még nem késő.Egy ilyen analízist célszerű minél hamarabb elvégezni, amíg még elevenen él benned a verseny szinte minden pillanata. Ideális esetben minden jól ment, nem voltak mélypontok, nem csökkent a teljesítmény, de még a profik is hibáznak, és ez nem szégyen.Tanulj a hibáidból!
Arról, hogy hogyan növelheted a teljesítményedet a Hammer Nutrition termékeivel belülről, már sokat hallhattál. Most azt is megmutatjuk, hogy kívülről hogyan segítenek neked a csúcsformád elérésében. Ismerkedj meg kiegészítő termékeinkkel melyekkel elejét veheted például a kidörzsölődésnek, izomfájdalomnak, bőrszárazságnak, sőt még a hidratáltságod megtartásában is segítenek.