Mi érted vagyunk! – Hammer Nutrition CEE
Skip to content

Hammer Blog

Mi érted vagyunk!

Mi érted vagyunk!

Steve Born írása


Miután 1988 nyarán befejeztem az első Amerikát átívelő versenyem (RAAM) (az összes hibám ellenére sikeresen), rájöttem, hogy ha újra meg szeretném ezt ismételni, vagy bármilyen más ultra távú versenyen részt akarok újra venni, szükségem lesz valamilyen tanácsadásra, nagyjából minden versennyel kapcsolatos témát illetően, hiszen a „javítandó dolgok” felsorolása elég hosszúra nyúlt.


Az egyik dolog, amire nem sokat gondoltam a RAAM versenyem előtt - de természetesen a verseny során és a végén már igen - , az a gyomrommal kapcsolatos problémák, a másik pedig a verseny utáni teljes energiaveszteség miatt kialakult kimerültség következménye, amelyekért a rossz üzemanyag ellátásom volt a felelős. Elkezdtem azon gondolkodni, hogy milyen módon tudok jobban megbirkózni ezzel a nem sokat tárgyalt problémával, milyen megoldás létezik ahhoz, hogy jobb sportoló legyek.


A RAAM utáni partin egy barátom házában észrevettem néhány üveg pirulát a konyhában, mindkettőt egy E-Caps nevű cég készítette, az egyiket Race Caps, a másik Enduro Caps címkével volt ellátva. Nekem úgy tűnt, hogy ezek olyan termékek, amelyek javíthatják a hosszantartó sportolás és az edzés / verseny teljesítményét, ezért megjegyeztem a címkén szereplő 800-as telefonszámot, és úgy döntöttem, hogy felhívom a céget.


Közvetlenül telefonon a cég tulajdonosával, Brian Frank-kel beszéltem, és ez egy olyan beszélgetés volt, amelyet soha nem felejtek el. Brian, bár soha nem találkozott velem, őszinte érdeklődést mutatott az sporttal kapcsolatos törekvéseim iránt. Legalább 30 percet  beszéltünk sportról és a RAAM valamint egyéb ultra távú kerékpáros rendezvényekben való részvételemről, még mielőtt bármilyen terméket említettem volna. Mindent összevetve, egy órán keresztül telefonáltunk. Még soha senki, egyetlen cég sem - nem is beszélve a tulajdonosról - foglalkozott velem ennyi ideig ilyen őszinte szenvedéllyel, és nem segített abban, hogy jobb sportoló váljon belőlem. Úgy köszöntünk el, hogy ha további segítségre lenne szükségem, bármikor felhívhatom őt.


Mondanom sem kell, hogy ahogy megérkeztek az általam rendelt termékek azonnal elkezdtem használni azokat. Az évek során sok-sok telefonbeszélgetésem volt Briannel, aki mindig azt kérdezte tőlem, hogy - hogy vagyok, és hogy segíthet-e bármit a céljaim elérése érdekében. Mivel az általa gyártott termékek nagyon beváltak nekem, ez már önmagában is elég lett volna ahhoz, hogy törzsvevő legyek, de Brian kivételes ügyfélszolgálatának hatására családtagként is kezdtem érezni magam.


A Briannel és munkatársaival való levelezésem azokban a korai időkben, és a közel 20 éve tartó közös munkánk soràn rendszeresen szembesülök azzal, hogy milyen kiváló a cég ügyfélszolgálata. Ismerve Brian-et (már több mint 30 éve), habozás nélkül mondhatom el neked, hogy óriási szenvedéllyel nyújtja a lehető legjobb szolgáltatást nap mint nap.


Brian nyilatkozta: „Természetesen kulcsfontosságúak a kimagasló minőségű termékek és a hatékony alkalmazásukhoz szükséges hozzáértés, de még fontosabb, hogy egy vállalat miként működik együtt az ügyfelekkel. Az első naptól kezdve arra törekszünk, hogy minden ügyfelet pontosan úgy kezeljünk, ahogyan mi is szeretnénk hogy bánjanak velünk, ha a pult másik oldalán állnánk - méltányosan, becsületesen és egyénre szabva. Mindent megteszünk annak biztosítása érdekében, hogy ezt tapasztalja meg az ügyfél, amikor velünk üzletet köt. Az ötcsillagos ügyfélszolgálat hírnevét úgy nyertük meg, hogy ezt az elvet követtük minden nap az elmúlt 30 évben. Mindig elolvasom a kapott visszajelzéseket, és közvetlenül az alkalmazottaimmal konzultálok annak biztosítása érdekében, hogy minden kérdést kielégítően kezeljek. Nagyon sok munkát és erőforrást kíván meg tőlem az, hogy a szabályaimat betartsam, de csak így vagyok hajlandó vezetni a vállalatomat.”


Ez az, amit elvárhatsz mindenkitől, aki a Hammer Nutrition- nál dolgozik. Ilyen mentalitással viselkedünk veled, mert fontos vagy számunkra, ez ennyire egyszerű. Amikor felhívod az irodáinkat, valódi emberként fogunk kezelni, nem úgy, mintha pl. csak egy szám lennél, és egy képzett tanácsadóval fogsz beszélni.  Kérdéseket fogunk feltenni, hogy megismerjünk téged és céljaid, hogy a megfelelő kiegészítőket és üzemanyagokat tudjuk javasolni számodra a megfelelő mennyiségben, a te helyzetedhez, lehetőségeidhez igazodva.


Tehát, ha kérdéseid, aggodalmaid, javaslataid vagy sikertörténeted van, hívj minket, és azt fogod tapasztalni, hogy az iparág legjobb ügyfélszolgálatát és szolgáltatását veszed igénybe!  


Ui.: Ezt mi Magyarországon is így gondoljuk. Ha bármilyen segítségre, vagy valós információra van szükséged, akkor keress minket a  +36 70 426 8841 telefonszámon, vagy bármelyik elérhetőségünkön!

 

Prev Post
Next Post

Leave a comment

Please note, comments need to be approved before they are published.

Thanks for subscribing!

This email has been registered!

Shop the look

Choose Options

Edit Option
Back In Stock Notification
is added to your shopping cart.
Terms & Conditions
this is just a warning
Login