A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ÉS A HAMMER NUTRITION – Hammer Nutrition CEE
Ugrás a tartalomra

Hammer Blog

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ÉS A HAMMER NUTRITION

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ÉS A HAMMER NUTRITION

Brian Frank írása

 

Tizennégy évvel ezelőtt, 2008 júliusában, amikor létrehozták a Hammer Nutrition Facebook-fiókot, ez egy újkeletű dolog volt a vállalkozások számára, ami inkább újdonságnak számított, mint szükségletnek. Mielőtt létrejött volna a fizetési fal, ügyfeleink és munkatársaink remekül érezték magukat együtt egy szerves közösségben.

Gyorsan előre ugrok a mára, mikor is nehéz lenne olyan céget találni, ami nincs jelen a közösségi médiában, és a legtöbben egyre nagyobb összegeket költenek rá marketing költségvetésükből, hogy maximalizálják a bevételüket.

A Hammer nem ilyen! Rengeteg emberi erőforrást fordítunk a népszerűsítésre, de ennyi!

 

A rendezvényszponzorációhoz, az ügyfélszolgálathoz és az üzlet minden más aspektusához hasonlóan a Hammernél mi ezt is másképp csináljuk. 35 éves, innováció-vezérelt, ügyfélközpontú, szolgáltatásorientált márka vagyunk. A közösségi médiát úgy tekintjük, mint egy másik módot arra, hogy az ügyfelek elérjenek minket, és fordítva. A közösségi média a Hammer nagy részét képezi, de nulla hirdetési költésünk/költségvetésünk van, és nem érdekel minket, hogy mindenki megkedvelje a márkát, vagy vásároljon valamit – hacsak nem szeretne!

 

Ez filozófiánk lényege – továbbra is úgy tekintünk a közösségi médiára, mint 2008-ban, hogy kapcsolatba léphessünk ügyfeleinkkel, és olyan platformot kínálhassunk, amelyen megoszthatjuk történeteiket a sikerről, a megváltásról, a sérülésről, a felépülésről és még sok másról!

 

A kezdet

 

Amikor Vince Arnone, az akkor 18 éves junior web/informatikai szakértőnk létrehozta a Hammer Facebook-oldalt, nem volt bevételszerzés, és nem voltak algoritmusok, amelyek falakat húztak volna az ügyfelek és a vállalkozások közé. Valójában az eredeti vállalati oldalak inkább elektronikus hirdetőtáblák voltak, és bárki közzé tehetett bejegyzést. A legcsodálatosabb dolog teljesen organikusan történt – ez az új közösség teljesen moderálatlan volt, és kizárólag az ügyfelek örökítették meg. A régi ügyfelek válaszoltak az új és leendő ügyfelek kérdéseire, beszéltek a használati tapasztalatokról és gyakorlatokról, megosztották a versenytörténeteket és még sok minden mást!

 

Néhány hónap alatt elértük a 10 ezer kedvelést, ami akkoriban valami hatalmas mérföldkő volt, és mindenki jól érezte magát.

Aztán, mint mindig, a dolgok elkezdtek változni, és a pénzről, sok pénzről lett szó. Először is ez volt a „meggazdagodni a közösségi médiával” őrület, a hozzá tartozó e-könyvekkel, szemináriumokkal és otthoni tanulmányi kurzusokkal. Mindez azt ígéri, hogy megmutatja a könnyű pénzszerzés kulcsát. E rövid életszakasz után a közösségi média cégek úgy döntöttek, hogy „bevételt szereznek” termékeikből, és olyan algoritmusokat hoztak létre, amelyek falat húznak a vállalatok és ügyfeleik közé, hacsak nem fizetnek nekik díjat.

 

Ma évente dollármilliárdokat fizetnek a közösségi média cégeknek reklámokért, és a felajánlások jelentősek.

Az első bevételszerzés az volt, hogy hirdetéseket adott el cégeknek, majd elhelyezte azokat az oldala/hírcsatornája oldalain, amelyek csak a profiljának általános demográfiai adatain alapultak – például hirdetéseket vásárolt magazinokban. Gondolj vissza azokra az időkre, soha nem láttál Hammer-hirdetést a hírfolyamodban, és ez még ma is így van! Úgy gondolom, hogy mindenki tudja, hogy találhat meg minket, és ha kapcsolatba szeretne lépni velünk ezeken a platformokon, az fantasztikus! Ha nem, teljesen rendben van – továbbra is válaszolunk a telefonokra, e-mailekre és az élő chaten!

 

„A social média nem az értékesítésről kell, hogy szóljon”

 

Következett az „újracélzás” – ez egy divatos szó arra, hogy ismételten olyan cégek/márkák hirdetéseit lásd, amelyekkel valamilyen interakcióba kerültél – meglátogattad webhelyüket vagy versenytársunkat stb., és ez mindaddig jelen van, amíg nem vásárolsz. Aztán jött a „lehallgatás” – még azt sem tudni, mi a neve, vagy hogy egy cég hogyan veszi meg, de mindenki tudja, mi az. Csak annyit kell tenned, hogy beszélsz egy termékről, szolgáltatásról vagy bármi másról a telefonod vagy okoseszközöd közelében, és perceken belül megjelennek a hirdetések olyan cégektől, amelyek pontosan azt árulják, amiről beszéltél!

 

Soha nem csináltunk ilyet, és nem is tervezzük, hogy a jövőben elkezdjük – a közösségi média a közösségről kell hogy szóljon, nem pedig az értékesítésről. A közösségi médiában való jelenlétünkkel az az egyetlen célom, hogy kapcsolatba lépjünk mindazokkal, akik szeretnék, és tiszteletben tartjuk őket, valamint az általuk végzett csodálatos dolgokat, miközben termékeinket és protokolljainkat használják!  Mosolygó, boldog emberek, akik jól érzik magukat, és megosztják ezt a világgal.

 

Ha szeretnél a Hammer család és közösség tagja lenni bármely közösségi média platformon keresztül, örömmel fogadjuk, és várjuk, hogy gyakran halljunk Rólad!

Vissza
Előre

Hozzászólás

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a megjegyzéseket a közzététel előtt jóvá kell hagyni.

Köszönjük a feliratkozást!

Ez az e-mail cím már regisztrálva van!

Shop the look

Válassz a lehetőségek közül!

Változat szerkesztése
Back In Stock Notification
hozzáadva a kosaradhoz
Általános Szerződési Feltételek
this is just a warning
Bejelentkezés