Világszerte magas minőségű szolgálatatás 1987 óta
Írta: Steve Born
2024-ben kezdi meg a Hammer Nutrition a 37-ik üzleti évét. És ha valaha is dolgoztál egészséges élelmiszerekkel/kiegészítőkkel foglalkozó üzletágban, akkor tudod, hogy ilyen hosszú életben maradás figyelemre méltó teljesítmény.
Mivel magam is több mint 35 éve foglalkozom az egészséges élelmiszerek/kiegészítők üzletágának különböző területeivel, őszintén megvallom, hogy sok cég nem érte el ezt a hosszú élettartamot… még csak közel sem. Több céget láttam feladni ezt a területet.
Mi azonban itt vagyunk. A 37-ik évünk felé tartunk, és nem csak túlélünk, hanem virágzunk is.
Szembesülnünk kellett néhány kihívással?
Így igaz, és ezek közül néhány meglehetősen nehéz volt. De lelkesen néztünk szembe és legyőztük ezeket a kihívásokat, és továbbra is így fogunk tenni, mert nem csak túlélők vagyunk, hanem mindig fogunk tudni fejlődni is. Honnan tudom mindezt? Mert több mint 35 éve ismerem a Hammer Nutrition alapítóját és vezérigazgatóját, Brian Franket. Jóval azelőtt, hogy a Hammer Nutrition alkalmazottja lettem (2024 áprilisában lesz 24 éve), elkötelezett felhasználója voltam (és maradok is) a termékeinek, és számtalan órát töltöttem azzal, hogy az üzemanyag ellátásról és táplálékkiegészítésről beszélgettem vele.
Soha nem találkoztam Briannél odaadóbb emberrel, ha a példaértékű ügyfélszolgálatról van szó, ami nekem legalább annyira fontos, ha nem fontosabb, mint a kiváló termékek előállítása.
Mióta ismerem Briant, kristálytisztán világossá vált, hogy nem halványult el az elkötelezettsége, hogy ne csak kiváló termékeket állítson elő, hanem példamutató ügyfélszolgálatot is létrehozzon. Ha valami, akkor ez az odaadás minden eltelt hónapban és évben erősödik. Ahogy már korábban is habozás nélkül mondtam, Brian buzgalmának nincs párja. Az az Aranyszabálya, hogy az ügyfeleket családtagként kezeli. Ezt eddig egyik cég vezérigazgatójánál sem láttam. Valójában ő helyez minket az ügyfelek szolgálatába, és ez a szolgáltatás abszolút egyenrangú az általa gyártott és értékesített kiváló minőségű termékekkel. Mindkettő fémjelzi cégét, és 24 év után habozás nélkül tudom, hogy egyiket sem fogja elhanyagolni. Soha.
Brian küldetésnyilatkozata továbbra is 100%-ban pontos:
"A szuper termékek és a legjobb hatást biztosító szakértelem minden bizonnyal kulcsfontosságú, de még ennél is fontosabb, hogy egy vállalat hogyan kommunikál a vásárlóival. Az első naptól kezdve arra törekszünk, hogy minden ügyfelünket pontosan úgy kezeljük, ahogyan azt mi is szeretnénk, azaz tisztességesen, becsületesen és egyénileg. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy Te is ezt tapasztald, amikor velünk üzletelsz. Az 5 csillagos ügyfélszolgálat hírnevét ennek az elvnek a betartásával szereztük meg. Minden nap az elmúlt több mint 30 év során figyeltünk erre. Továbbra is elolvasok minden visszajelzést, amit kapunk, és közvetlenül a munkatársaimmal dolgozom annak érdekében, hogy az összes problémát megelégedéssel kezeljük. Rengeteg munkába és erőforrásba kerül, hogy fenntartsam a színvonalat, de én csak így vagyok hajlandó vezetni a cégemet. Úgy bánunk veled, mintha fontos lennél nekünk, mert az is vagy... ezt garantálom!"
Nos, bárki tehet ilyen kijelentést, de Brian az egyetlen, aki ezt alátámasztja tetteivel is. Pillanatnyi habozás nélkül kijelenthetem ezt. És teszem ezt úgy, hogy több évtizedes múlttal rendelkezem ügyfeleként, alkalmazottjaként és barátjaként. Személyes tapasztalatból tudom, hogy Brian soha nem tért el üzleti modelljétől. Soha. A korábban felsorolt küldetésnyilatkozat-idézete az egyetlen módja annak, hogy irányítsa az üzletet, és a gyakran használt mondása ez:
„Az ember mindig fontosabb, mint a nyereség”.
Ez a Hammer Nutrition üzletmenetének a szíve.
Ahogy azt is sokszor mondtam korábban, néhány más cégnél a tipikus (példaként) a következőt kapod: "Nyomja meg az 1-est a táplálékkiegészítőkért; nyomja meg a 2-est az üzemanyagokhoz; nyomja meg a 3-at üzenet hagyásához" és így tovább. Ez soha nem volt a Hammer módszere, és nem is lesz. Számíthatsz rá, hogy mindenki, aki a Hammer Nutritionnél dolgozik, úgy fog bánni veled, mintha fontos lennél nekünk, és ez azért van, mert az is vagy. Ez tényleg ilyen egyszerű.
Bármi is legyen a kérdésed, aggályod, javaslatod vagy sikertörténeted, hívj minket, vagy csevegj velünk. Ha kapcsolatba lépsz egy élő személlyel – egy képzett tanácsadóval –, mi valódi emberként kezelünk, nem számok szerint, és az iparág legjobb ügyfélszolgálatát és szolgáltatását fogod tapasztalni!
Több mint 3,5 évtizede itt vagyunk és virágzunk, és továbbra is lelkesen állunk a rendelkezésedre!